TikTok Shop lanseres i Beta: Alt du trenger å vite

TikTok, sosiale medieplattformen kjent for virale danser og morsomme videoer, går nå inn i e-handel. I forrige uke annonserte TikTok lanseringen av TikTok Shop, en e-handelsløsning designet for å øke salg og merkevarevekst på plattformen.

 

Hva er TikTok Shop?

TikTok Shop er en e-handelsløsning som lar brukerne oppdage og kjøpe produkter fra sine favorittskapere og merker i en enkel og smidig opplevelse. Den nye funksjonen gir en unik mulighet for annonsører og merker til å gjøre produktene og tjenestene deres enkelt tilgjengelige for et engasjert publikum, noe som kan øke ROI, altså avkastningen på investeringen.

 

Hvorfor bør du bry deg?

TikTok Shop gir en unik mulighet til å nå det stadig voksende TikTok-samfunnet. Ifølge nylige undersøkelser sier 83% av TikTok-brukerne at plattformen påvirker deres kjøpsbeslutninger. Dette betyr at plattformen har potensial til å være en gullgruve for annonsører og merker som ønsker å vokse.

 

Hva er nytt i Beta-lanseringen?

TikTok-selgere blir invitert til å være de første til å registrere seg og prøve ut TikTok Shop før den offentlige lanseringen. De som deltar som Beta-selgere, vil få eksklusiv tilgang til TikTok Shop og ha muligheten til å gi verdifulle tilbakemeldinger for produktforbedring.

I en begrenset periode vil Beta-selgere også kunne dra nytte av en eksklusiv kampanje som tilbyr 0% Referral Fees de neste 90 dagene. Dette er en fantastisk mulighet for bedrifter som ønsker å teste ut TikTok Shop uten å forplikte seg til langsiktige kostnader.

 

Hvordan registrere deg for TikTok Shop Beta?

For å delta i TikTok Shop, trenger selgere bare å klikke på lenken i sin e-postinvitasjon. Hvis du ikke har mottatt en invitasjon, kan du få tilgang til Beta-registreringen her.

Leave a Comment