Lesestoff

Nytt fra Meta: Community Chats

I ukene fremover introduserer Meta et nytt konsept til Facebook og Messenger, nemlig community chats. Funksjonen minner om en krysning av Facebook-grupper og plattformer som Discord, Teams og Zoom. Formålet er å kunne starte disse chattene i Messenger-appen slik at man kan samhandle i sanntid på både Facebook og Messenger gjennom tekst, lyd og video.

Les mer

Hvilken plattform egner seg best for nettbutikk?

Det finnes mange verktøy for å bygge en nettbutikk og det kan være vanskelig å velge det rette for din bedrift. Er valget allerede tatt, kan det virke frustrerende å bruke tid og penger på å migrere til en ny plattform. Men viktigheten av å ha en plattform som passer dine behov veier i de fleste tilfellene tyngre, og med et langsiktig perspektiv er det viktig å se helhetlig på brukervennligheten og kostnadene som følger med valgene du tar.

Les mer

7 markedsføringstrender i 2022

Halvveis inn i året har vi erfart flere trender som har utviklet seg og som kommer til å fortsette å prege markedsføringen vi ser videre i 2022. Å være klar over hva som beveger seg i det digitale landskapet er en viktig del av en bedrifts markedsføringsstrategi. Denne artikkelen vil gi deg innblikk i 7 trender vi har erfart så langt i år og spår vil fortsette å prege markedsføringen vi ser fremover. 

Les mer

Meta med ny lansering: Recurring Notifications

Meta har annonsert en ny satsning for bedrifter å re-engasjere seg med kunder. De kaller det Recurring Notifications, noe vi kan forstå på norsk som tilbakevendende eller gjentatte varsler. Funksjonen er nå tilgjengelig på Messenger og vil også snart være tilgjengelig på Instagram. 

Les mer